10 Temmuz 2014 Perşembe

"Yaz...

          Dünya değişiyor, insanlarda öyle. Yüzyıllardan beri insanlığın kültürü gelişerek bugünlere kadar gelebilmeyi başardı. Batıdan doğuya, kuzeyden güneye artık tüm dünyaya ulaşmak yeni iletişim teknolojisi sayesinde eskiye nazaran çok daha mümkün, yazmak bir direniş biçimi oldu. Ve duyguların en saf hali. Bazen duygular bile geçmez yazdıklarınızda çünkü su gibi saf ve berraktır dışavurulanlar. Duygununda ötesi.
          İnsan, ne diyeceğini bilemezde yazar durur. Sonra yazdıklarını söze dökemez, işte şimdi esen bir yel, karşımdaki balıkçı teknesinin gidip gelen sallantılı şekli, bir amca elindeki suyla dindirmeye çalışıyor susuzluğunu, elindeki şapkayı da ıslatarak rahatlamak çabasında, yanımda bir bira içiyor tek başına oturmuş düşünceli adam. Elele gezen sevgililer, öten kuşlar gibi şen ve şakrak. 
          Ve işte değişiyor bu anda, az önceki adam kalkıp gitti ıslattığı şapkanın verdiği rahatlıkla, yudumunu aldı ve yarıladı birasını yalnız takılan genç,'sevgililer güle oynaya şen şakrak geçip gitti. Ve ben twit attım, instagrama baktım, facebooktaki durumları beğendim. Yanımda ki kitaptan bir sayfa daha okudum bir yandan, Sodamı yudumladım acımtırak. Ve yazım bitti bu hafta da böyle diyerek. 
          Hayat kısa kuşlar uçuyor.


4 yorum:

  1. Az kaldı rekabet her zaman iyidir iyi :)))

    YanıtlaSil
  2. Hayat kısa farkindaliklarimiz ise hayatı hiç bitmeyecek bir rüya gibi.aslinda Mahmur bir uyku gibi bu küçük enstanteneler ve farkindaliklarimiz. ..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Seninde dediğin gibi hayatın kısa ve mahur farkındalıkları işte tüm mesele burada şanzelize bulvarı.

    YanıtlaSil