18 Eylül 2014 Perşembe

Okunuyor mu?

         Takip edenler bilirler, Blog dünyasına ilk adımım ‘Merhaba’ diyerek olmuştu. Merhaba derken şunu da eklemiştim. Macerayı seven, okuyan, yazan, gezgin ruha sahip, hayal perest ve bir o kadar da heyecanlı, teknolojinin sunduğu fırsatları değerlendirmeye çalışan biri olarak da Merhabalar!

         Merhabanın selamı aslında blog dünyasında yazan diğer arkadaşlarım için de geçerliydi. Sadece arkadaşlarım mı? bir şekilde bu dünyaya adımını atmış ve öyle ya da böyle yazdıkları ile hayata kendi bakış açılarını da katma gayretiyle, blog dünyasını renklendirenlere de selamımdı.

         Yazdıklarımızdan, okuduklarımızdan, gezdiklerimizden, gördüklerimizden ve yaşadıklarımızdan çok şey öğrendiğimiz şüphesiz. Yaşam boyu öğrenmenin sürekli olacağını düşünürsek. Öğrenmeye de devam edeceğimizi söyleyebiliriz. Öğrenmek duygusu en az yazmak kadar güzel.

          Peki, tüm bunları neden yazma gereği duydum? Belirteyim. Blog dünyasında yazan arkadaşlarımı gördüğümde bu dünyada yalnız olmadığımın da farkına varıyorum da ondan.Ayrıca Bende ki yeniden yazma heyecenını onlarda da görüyorum da ondan. Yazın dünyasına iyi ya da kötü bir şekilde katkı sağlayan kim varsa itina ile takip edip yeni şeyler öğrenmek de bir o kadar  önemli.

         Şunu belirtmeden de geçemeyeceğim. Yazdıklarımızın okunup okunmaması sorunu da var. Belki de en çok düşündüğümüz konu bu. İyi ya da kötü bilinmez. Ama en azından yazılanların okunması  güzel bir duyguyu yaşatıyor insana.

         Kendi bloğunda, “şu an bu bloga gelip ne olduğunu bile merak eden gerçekten iki okuyucum varsa budur önemli olan.” Diyen Kente Avangard haksız mı?

         Peki ya, “İçimizin karardığı zamanlarda bir kağıt ve kalem sıkıntıyı atmamıza yeterdi.” Diyen tamerx haksız mı?

         Karar sizin, Kararınızı vermeden size önerim de var hatta. sukriyeninnotdefteri.blogspot.com.tr tamerxiblogspot.com.tr linklerinden bu yazıları da takip etmeniz. Eminim yazılanlarda kendinizden bir parçayı mutlaka bulacaksınız. 



1 yorum:

  1. 2012' de başladım blog yazmaya.Her yazım kendimce elbette.Bazen sapıtıp bunu nereye bağlayacaktım dediğim bile oluyor.herşeye rağmen gelip de merak eden okuyan bir kitlen olunca bu evrende doldurduğun boşluğu görüyorsun.bilmem anlatabildim mi.bu yüzden ister bazı insanlar kusur bulsun bulmasın ben buyum dediğin blog yazında seni öyle kabullenip geldikleri için yazıyorsun.vs.vs.vs. işte.
    bloguma da atıfta bulunduğun için ayrıca teşekkürler...
    ha bu arada blog dünyasında çok şey öğrendim ve çok güzel insanlarla tanıştım.
    ne mutlu bize;yazabilmek aşkına,blog aşkına !!!! :-)

    YanıtlaSil