3 Mayıs 2015 Pazar

Facebook hesabım çalınınca..

Sevgili okuyan,  

Yazı günüm değil biliyorum. Fakat, yine de bazen yazmak ihtiyacı duyar ya insan. İşte tam da  Öyle bir durum ile karşı karşıya kalarak yazmaya başlıyorum. Hani, siz de belki okumak için sayfaya tıklamışsınızdır, yolunuz belkidemehmet'ten geçivermiştir. Selam vermek istemişsinizdir.. Diyerek..

Talihsizce yaşadığım olayı hemen sizlere de anlatmaya başlıyorum.

Beni bilen okuyan; bildiğiniz üzere dün saat: 14:00 dolaylarında Facebook hesabım çalındı. Ve benim adıma mesajlar göndermeye başlanıldı. Ne mutlu bana ki, kim olduğumu çok iyi bilenler, benim olmadığımı anladılar. Ve uyarmaya başladılar. Telefonlarım susmadı. İlginç şeyler yazmayacağımı tahmin ettiniz. 

En az benim kadar emin şekilde yazılan mesaja cevaplar verdiniz. Her şeyi bırakınız, konuşma tarzımdan, yazım şeklime ve sizlere olan üslubuma kadar her şey zaten gün gibi ortadaydı. Yine ne mutlu ki, beni tanıyarak itibar etmediniz. 

Talihsizlik bu ya. Dün çalınan facebook hesabım, bugün benim adıma hala yazmaya devam ederek insanları şaşırtmaya devam ediyor. Ama, yine dün olduğu gibi bugün de benim olmadığımı neredeyse hesabımda herkes anlamaya başlıyor. 

Neyse, uzun lafın kısası diyelim. Facebook hesabım çalındı diyelim. Duymayan kaldıysa şayet buradan da duyurmak istediğimizi belirtelim. 

Desteklerinizi esirgemediğiniz için sizlere de teşekkür edelim.. 

Hepinize sevgilerle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder