19 Kasım 2015 Perşembe

Özgür müyüz? Değil miyiz?

Hadi oturayım, Yazı yazayım deyince, ne yazık ki, üç beş kelimeyi bile bir araya getirecek cesareti kendimde bulamıyorum. Olmuyor. Pek de zorlamıyorum zaten. Ne çıkarsa mantığında ilerliyorum. Sırf bu sebeple, bu işi kuralına, kalıbına uyduracağım saçmalığına da kapılmıyorum ve devam ediyorum. 

Böylece, yazdıklarımın ana düşüncesinin daha özgür olduğunu düşünüyorum. Neyse o. Ötesi yok. Salt bunca kelimeyi bir araya getirmek bile saatlerimi alsa da olsun. İnsanın özgür olduğunu hissetmesi gibisi yok. 

Meselemiz de burada aslında. Özgürlükte. Fikir, yaşam, davranış özgürlüğünde.. Özgür müyüz, değil miyiz? Hadi cevaplayın. Ben cevaplayamıyorum çünkü. Bunca kelimeyi bir araya getirmeye çalışırken bile kendimi baskı içerisinde hissettim. Size neyin özgürlüğünden bahsedeceğim. 

Bari, biraz siz bahsedin de aydınlanayım. Özgür müyüz? Değil miyiz? Gerçekten. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder