30 Aralık 2015 Çarşamba

Gelecek 2016 için

Bugün, normal şartlar altında yazı günüm değil. Ancak normal şartların üstü her daim geçerli olduğu için, yarının yılbaşı telaşesini de dikkate alıp, ne olur ne olmaz diyerek, yazımı yazmaya koyuldum. Her geçen yılın ardından konuşmak artık klasiktir. Nasıl geçti, neler yapıldı ya da yaşanıldı.. Sormayacağım ne yaşadınız, nasıl geçirdiniz. Bunu zaten biliyorsunuz. İyisi ya da kötüsüyle bir şekilde geçip gittiler.. 

İz bırakan anlar mutlaka oldu. Tekrar tekrar o an'da kalsaydım dedikleriniz de.. Ama bu sefer bunlara değinmeyeceğim. Peki ne yazacağım? 

Geçmişten ziyade, geleceği yazacağım. Bir an durun. Düşünün. Düşünmek çok şeydir. Düşündüklerinizi dışa vurun ve paylaşın. Paylaşımda en az düşünmek kadar önemlidir çünki. Göreceksiniz düşündükçe ve de paylaştıkça hayat daha yaşanılır olmaya değer olacak. Sahi, hayatı anlamlı kılan neydi? Hayal etmekti.. Hayaller denizinde kulaç atmaktı.. Doyasıya.. 

2016 yılına şunun şurasında sayılı saatlerin kaldığı anları yaşıyoruz. Göz açıp kapayıncaya değin çabucak geçecek olan anları.. Geriye kalanlarsa yazmaya, anlatmaya çalıştığım şeyler.

Bu sebeple gelecek diyorum ve yazıyorum. 2016 için beklentilerimi düşünüyorum. Sizlerle de paylaşıyorum ki. Hayal edebilme idealinin ne kadar değerli olabildiğini siz de görün istiyorum. Her şey hayal etmekle başlar. Varlık sebeplerimiz bile. Yapmayı istediklerimiz ve daha nicesi de. 

2016'da okumam gereken kitaplar var mesela. Gezmem gereken yerler. Dinlemem gereken müzikler. Geliştirmem gereken tezler. Yazmam gereken yeni yazılar. Öğreneceklerim, öğreteceklerim. 

Bir liste yapabilirim belki okuyacağım kitaplar, gezeceğim noktalar, geliştireceğim tezler için.. ama bugünün konusu değil. 2016 yılını hayal ederken, özgürsünüz. Bu bile hayal kurmaya değer. 

Mutluluklar sizinle olsun.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder