31 Mart 2016 Perşembe

Kısa bir ara

2 haftadır yazmak istediklerim olmasına rağmen, bir türlü kafamı toparlayıpta iki kelimeyi bir araya getiremiyorum. Siz deyin iş yoğunluğu, ben diyeyim üniversite de biriken araştırma konuları.. Kolay işler değil tabi.. 

Sorumluluklarınız omuzlarınıza yüklenmiş, uzun bir yolcuğa çıkmışsınız. Neyi, nerede, nasıl yapacağınızı bilemediğinizden yük artık çekilmez olmuş..

Böylelikle yazacaklarınız da, çeşitlenir oluyor tabi. Ama niyeyse ben bu çeşitlilikten pek hoşlanmıyorum. Odaklanmam gerekenlere odaklanıp, aşmam gerekenleri aştıktan sonra, olanca rahatlığımla yazılarımı kaleme almak istiyorum. 

Lafı fazla uzatmayacağım. Aranızda Cumhuriyet gazetesi okuyanlar varsa bilirler, (bilmeyenler de araştırabilir.) "Cumhuriyet okuru" geleneği ile sizden kısa bir süre izin isteyeceğim. Bu esnada, Tez konusu, makale araştırmaları, Pazarlama bilimine dair üç beş bir şeyler karalayacağım. 

İş yaşamı cabası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder