22 Haziran 2017 Perşembe

Blogdan haberler

Bu blog için yazdığım yazılar bir yandan birikirken; aklımın kıyısında kalan düşündüklerim de vardı elbet. Gel gelelim bu hep düşündüklerimle kaldı. Harekete bir türlü geçmedi ya da geçemedi. 
***
Oysa düşünceler yaşama geçirilmek için varlar. Yoksa pek de bir önemi yok. Ben de  Vakit kaybetmeden, ne düşünüyorsam onu yapmaya karar verdim. Önemi böylece keşfedeceğim.😉
***
Mesela, gezdiğim yerler hakkında düştüğüm notları, değinmek istediğim noktaları  kısa kısa yazacağım. Yani, bundan böyle bugüne kadar ana sayfa da  hiç kullanmadığım "Gezgin Notları"ndan gezi yazılarımı okuyacaksınız. (Bu arada yazarak ilerleyeceğim ilk uzun yolculuğum Ağustos'ta bekleyin. 😉)
***
Bir de Pazarlamaya dair yaşadıklarımın ve okuduklarımın yalnızca bende kalmasını istemiyorum. Paylaşacak ve tartışacak pek çok şeyin olduğunu düşünüyorum. Dünya değişiyorken, bu değişimi nerede ve nasıl yakalayacağız sorusuna ortak bir katılımla yanıt aramak gerek. "Pazarlama Notlarım" bundan böyle sizlerinde katılımı olursa daha eğlenceli hale gelecek yani. 
***
Amaç biraz daha hareketlilik ve canlılık getirmek tabi ki. Her düşünceyi sorgularken, bir adım ötesine gidebilmek. Dakika bile kaybetmeden.
***
Şimdilik blogdan haberler bu kadar diyelim. Ne diyelim. Takipte kalın. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder